O tym, jak wiele osób zdecyduje się na zakup Twojego produktu, jaki reklamujesz za pośrednictwem swojej strony internetowej czy sklepu działającego online przesądza w dużej mierze nie tylko kwestia jakości wykonania tego serwisu, ale przede wszystkim pozycja, jaką ma on w rankingu wyszukiwania Google. Jest to bardzo istotne, aby móc wybrać taki rodzaj strony, który będzie cieszył się dużym ruchem, bo to oznacza, że jeżeli przewija się przez serwis masa użytkowników, to jest on popularny, rozpowszechniony, znany wśród internautów, a co za tym idzie po prostu sprawdzony. Co więcej, konsumenci są dzisiaj bardzo wygodni – nie lubią wertować nawet sieci i wyników zapytań Google czy innych wyszukiwarek internetowych.
To sprawia, że chcąc coś kupić wybierają taki rodzaj stron internetowych, które wyskakują stosunkowo wysoko i są jako pierwsze w rankingu wyszukiwań. Jest to z jednej strony kwestia czystej wygody, z drugiej natomiast nie ma co ukrywać, że też zwyczajne ludzkie stereotypowe myślenie, że może to co wyskakuje jako pierwsze jest najbardziej popularne i tym samym skuteczne oraz pewne. Warto w związku z tym, poza samym skonstruowaniem strony internetowej, rozważyć też opcję inwestycji w wysokiej jakości usługi pozycjonerów, czyli specjalistów z zakresu SEO- search engine optimalization a więc tak zwanego pozycjonowania, które sprawi, że nasza strona będzie odpowiednio wysoko w rankingu wyszukiwań wybranej przez nas wyszukiwarki internetowej.